23 september 2009





Nu har jag bestämt mig. Jag kommer att ställa ut min kollektion på Underbara barn mässan den 2-4 oktober. www.underbarabarn.se

Kommer du och besöker min monter kan du med hjälp av mig få tavlor designade med hjälp av ditt barns namn, datum och bokstav.
Se på de olika motiven nedan. Du får välja mellan färgerna RÖD,ROSA,BLÅ,GRÖN,GUL och BRUN.

Jag ställer ut tillsammans med Hippo kids som säljer jätte fina tygbokstäver i härliga mönstrade tyger som hon syr själv.

Har ni några frågor eller vill beställa kontakta mig på karlekspannkaka@hotmail.com

Varmt välkommen till vår monter 09:48
Hoppas vi syns!

1 kommentar:

  1. Hejsan!
    Du skrev att Hippo kids syr bokstäver men jag kunde inte se det på hennes sida.
    Vill så gärna beställa 4 bokstäver som ska bilda min nyfödde sons namn!
    Hur gör jag?

    SvaraRadera