15 oktober 2009

Fest i vardagen!


Igår var jag på mingel tjej fest i Barkarby men Pernilla Wahlgren! Så trevligt och bra fixat.
Jätte god mat och goda deserter och en himla massa tjejer.
Jag vann en plats genom Pernillas blogg, jätte kul och jag som aldrig vinner något!
De lottades ut massor av fina vinster men där hade jag ingen tur, hade varit gutt att komma hem med en snygg orange Electrolux dammsugare att ställa i köket...




Eftersom det var mingel så passade jag på att mingla runt lite och det fanns massor med trevliga tjejer, bla de här: Sanna,Therese och Therese.
Jag passade även på att prata om mina tavlor, och så gav jag en till Pernillas son Theo också Thii! Gå in på hennes blogg så finns den där.


1 kommentar:

  1. Oj här dyker jag upp ;) hoppas allt är bra med dej? det var verkligen en jättetevlig kväll. Är inne och kollar din blogg lite då och då.

    Kram Teres den mörka

    SvaraRadera