28 november 2009

Mycket slit!

Nu har jag jobbat med juldekorationer i en hel månad och igår så var det "nästan" sista jobbet,(nästan, då vi ska göra några saker nästa vecka också).
Vi har stått på skylifts 7 meter upp i luften och dekorerat en lika hög gran, hängt julbelysning i snorkallt väder och skyltat skyltfönster i långa rader...
Så igår gjorde vi vår sista exponering, två nya exponeringar runtom pelare i ett centrum.
Känslan skulle bli en traditionell jul med lite lyx,doft och värme.
Jag tycker vi lyckades väldigt bra och vi fick massor av positiv respons.
Men nu när all julstök är över så börjas det för er andra!
Jag är väldigt trött eller helt slut faktiskt så i går kväll när jag kom hem efter en 12 timmars arbetsdag kände jag att luften gick ur mig. Men visst är det härligt med jul!


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar