09 december 2009

En himla massa grejer!


Idag fyller jag år och det har varit en sån bra dag!
Jag är glad att jag har så många vänner som hör av sig till mig på min dag!
TACK alla ni!
Min syster med hennes två pojkar har varit här i kväll och ätit mat och självklart Prinssestårta som det brukar vara när jag fyller år!

Har fått en CYKEL av min kära man! Så himla fint av honom en alldeles egen NY cykel! Jag som inte har haft en ny egen cykel sedan jag gick på mellanstadiet...
En dag med min syster på English teaparty och bio, och blomm-bud av mina fina föräldrar fick jag också.
Mina föräldrar som kommer till oss i morgon, ska bli sååå mysigt.

Har hänt en del här hemma också på sistone. Richard och jag har fixat vårt gästrum/kontor och håller nästan på att bli klara med det och vårt trapphus som vi har jobbat med sedan i maj.
Då vi fick lov att byta ut vårt takfönster som hade gjort så att hela taket var upp ruttet..
Men nu börjar det ta form och Richard har gjort ett jätte bra jobb!
Det tar tid när man gör allt själva, och det ser ut som kaos här hemma under tiden men det är det värt för det blir fint.

Får lite dåligt samvete för Ebba när vi bara håller på här hemma hela tiden, hon leker att hon spacklar och spikar..
Men hon blir väl i alla fall kreativ.




















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar