07 mars 2010

Mysig första vecka!

Nu var det ett bra tag sedan jag bloggade,så nu måste det bli ett litet inlägg.
Min första vecka att vara hemma utan jobb har varit jätte bra. Vi hade besök av mamma och dotter Börjesson från Götet och det var jätte mysigt att ha dem här, de kunde förstås gott och väl stannat längre för det var så mysigt att ha dom hos oss i vardagen.

Vi han med en lunchdate med Lotta,Vera,Anna och Tuva, sitta uppe hela natten och prata om livet och en tripp till Sickla köpcenter för lite bra shopping. Våra döttrar var kanon att ha med.

Vi hann också med att klippa Ebba, Bästa Therese gjorde ett kanon jobb.
Jag hade först lite seperationsångest att klippa av Ebbas "alla" lockar som jag tror inte kommer tillbaka...
Men efter klippet så känns det jätte bra.

Ebba och Elsa lekte jätte bra ihop och ett gemensamt intresse var att kolla in Babblarna.

1 kommentar:

  1. Tack bästa Anna för fantastiska dagar hos er! Vi saknar er redan jättemycket och ser verkligen fram emot att snart få ses igen! Vilka söta små babblartjejer vi har!!!

    Jättekram från Elsa och mig!

    SvaraRadera