22 april 2010

Börjar närma sig!

Nu känns det att det börjar närma sig tills vi är 4 personer i familjen.
Jag är ju nu hemma och vilar och väntar, men lite rastlös som jag är kan jag inte bara vara och ta det lugnt utan jag vill ha lite små projekt varje dag.
Har nu tagit tag i lite sånt som är skönt att ha fixat innan bebis kommer, bla sytt nytt fodral till skötbord, tvättat och faktiskt strukit bebis kläder, sorterat bland Ebbas leksaker och sytt nytt spjälsängs skydd till sängen samt sytt en ny kappa till vår säng. Så det känns bra att ha lite projekt för att få tiden att gå när jag är hemma och väntar och väntar och väntar...
Förhoppningsvis bara 3 veckor kvar men det kan ju också vara 5!






1 kommentar:

  1. JA, tänk, nu är det jättenära! Sååå spännande.
    Vad du är duktig, det ser jättefint ut! Kan det möjligen vara IKEAS linnetyg?! ;0) Hur har det gått med köksgardinerna?!
    KRAM!

    SvaraRadera