19 maj 2010

Prinsessa..

Jaha då har vi hamnat där jag inte trodde jag skulle hamna,PRINSESS träsket.
Vår kära dotter ska ha maskerad på fredag på sitt dagis, jag tänkte att hon säkert vill vara PIPPI igen men ej hon vill vara prinsessa med krona och allt.
Snäll mamma som jag är så åker jag runt och kollar vart man kan hitta sådana klänningar och helst begagnade då jag inte känner för att lägga ut en massa pengar på detta.
Hittade en härligt rosa klänning med svarta prickar på, lite flamenco-inspirerad men jag vågade inte köpa den då jag vet att Ebba är noga med detaljer. Ska det vara en prinsess klänning så ska det vara en "äkta"...
Insåg tyvärr att det fick bli att åka till den stora leksaksbutiken och köpa en ny, så väl till butiken sa Ebba att hon ville ha en Askungen klänning och så blev det.
En mycket nöjd liten prinsessa gick ut ur butiken!





1 kommentar: