25 augusti 2010

Skön utflykt!

Igår var jag bjuden till Ebbas dagis på lunch, kul att komma och besöka och se hur hon har det där på dagarna.
Efter lunchen ville Ebba följa med mig hem, så då tog vi en liten utflykt till Zetas trädgård för att få lite inspiration och god fika.

Jag märker att jag hela tiden återvänder dit när jag och Ebba ska göra något mysigt i hop.
Det är en sån härlig stämning där och man kan bara gå runt och njuta av allt fint.
Ebba gillar det mycket me´hon ser det nog som en stor djungel som hon kan hoppa och springa runt i.

Igår hittade hon en snäll Trädgårds tjej som lät henne vara med och vattna blommor, och jag kunde lugnt gå in i deras fina butik och önska vad jag vill ha hem utan att jag skulle vara rädd över att Ebba skulle pilla och ta sönder något(det händer väldigt sällan) men ändå. Malcom? han hänger på och är nöjd!












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar