23 november 2010

Fantastisk

Mitt nya favorit program just nu är "Så mycket bättre"!
Ett skönt program med bra låtar, i lördags så visade de att Lill-Babs hade ramlat och slagit sig illa.
Men hon reste sig upp igen och gjorde sin låt, fantastisk.

Idag kollade jag på reprisen på SKAVLAN och såg där Petter och Lill-Babs.
Petter som talar om att Lill-Babs är en fantastisk och omtänksam person och verkligen är det hela tiden och inte bara är det framför kameran.
Det kan jag helt hålla med om, då jag har fått äran att träffa henne.

Ville efter "Så mycket bättre" sända en liten tanke till henne efter sitt fall och säga att hon är fantastisk.
Så jag slängde iväg ett SMS.( känner att man ska inte bara tänka utan göra också)
Om jag fick något tillbaka? Jo visst ett fint SMS där hon blev glad att höra ifrån mig och en hälsning till mina närmaste..

Lite mer Lill-Babs i alla kanske!?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar