22 februari 2011

Äntligen klart!

Så var vår trapp och övre hall klar.
Det tog bara 2 år att få den helt klar, inte för att jag tycker vi är extremt långsamma men det tar tid att renovera och det får det ta för om resultatet blir som man tänkt så känns det sååå skönt!

Trappen var verkligen jätte sunkig när vi flyttade in. En dammfylld snuskig lappad heltäcknings matta var lagd på varje trappsteg och väggarna fyllda med rinnmärken från det dåliga takfönstret.

Sen när takfönstret var bytt, slipade vi om trappan och jag ville snabbt måla om den men resultatet var jag inte nöjd med då det inte såg proffsigt ut...
Nu har en målare varit här och gjort slutfinishen och jag har gipsat,spikat panel och målat övre hallen.
Så nu är det äntligen klar och guuud vad det känns skönt.









Jag vs målare målat lite skillnad!





3 kommentarer:

  1. Sååå fint det bev Anna! Gillar verkligen panelen!
    Du e så duktig!
    Kramar, Therese

    SvaraRadera
  2. Tack snälla du Therese och du Anonyma! Det är så kul att få kommentarer! Må så gott kram

    SvaraRadera