03 maj 2011

1 år!!

Så har Malcom fyllt 1 år!! Så häftigt att han redan är 1 år.
Hela förra veckan så gick jag och tänkte på hur det var just den dagen för ett år sedan.
Jag hade kollat mig hos MVC på måndagen eftersom jag hade sådan klåda på händer och fötter och på fredagen ( valborg) skulle jag dit igen för svar på mina prover. Proverna visade förhöjda värden så jag fick åka upp till Spec. mödravården på SÖS, där fick jag veta att jag skulle komma till förlossningen och föda barn senare den kvällen....!
Något chockad var jag, vi åkte till vännerna Calmvik åt lite mat och lämnade Ebba där.
16 timmar senare så var han ute vår lille kille!!!




Malcoms kalas var mysigt och det kändes som om han förstod att det var hans dag, han tog en rejäl sovmorgon och när han kom ner till frukosten och vi alla sjöng för honom så sträckte han armen i luften och pekade med ETT finger och såg väldigt nöjd ut.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar