08 maj 2011

Toppen helg

Toppen helg, toppen väder,toppen loppis, toppen man,toppen barn!!

Den här helgen har varit toppen!
Igår gjorde vi en heldag på Hågelby parken, jag handlade på loppis och fyndade i massor, Ebba kollade in inspelning av Flygande mattan (bollibompa) och vi bara njöt och tog det lugnt i det härliga varma vädret.

Bakluckeloppis var det och det fanns massor att fynda, ibland har man inte den rätta blicken med sig när man ska handla på loppis men igår hade jag det och OJ vad jag hittade massor av kul.
Bland annat en liten koffert till Malcom, en sänghimmel till Ebba, glasflaskor, karaffer och bakformar.
För Ebba var det första gången hon var på loppis och hon tyckte det var jätte spännande och sa innan hon ens hade gått in att:
- oj vad det är kul med loppis mamma!! (min tjej det!!) hon hade också ögonen med sig och hittade ett par jätte fina röda lack skor för 20:- som hon var mycket nöjd med.

Efter vår heldag på Hågelby så bjöd min man på ett grillat tiger räkspätt och champagne, bara för att förgylla vardagen lite, och efter maten bjöd Ebba på konsert, TOPPEN!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar