28 juli 2011

OJ Oj länge sen sist!

Ja det var länge sen sist jag skrev men jag har ju semester på Öland..
Ska summera lite senare vad vi hittat på när jag är på hemma plan.
Men detta inlägg vill jag tipsa om ett jätte trevligt ställe som jag har hunnit besöka TVå gånger denna tid jag har varit nere på Öland och det är Gårdby kafé & lanthandel.
Ett så härligt, fint ,mysigt och genuint ställe mitt på lands byggden.
Lanthandeln är som från förr, fikat är hembakat och smakar ljuvligt och inrednings och klädes butiken har massor med fint.
Jag har blivit så förtjust i detta ställe, fast båda gångerna jag varit där så har det varit dåligt väder så att sitta och njuta i den mysiga trädgården får bli till nästa sommar.
Och det som är så kul med är att jag har mina Twisted Braids där också, och jag är så glad för det, för de passa in så bra där i denna fina miljö.!!
Ett besök till Gårdby måste finnas med om ni åker till Öland!!.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar