23 januari 2010

Nytändning!






Igår så var jag på FORMEX mässan, alltid lika kul att få lite känsla för vad som gäller inför våren och att bli inspirerad.
Massor av fina montrar med härliga prylar som man vill ha.
Ett ganska så nytt företag som heter Oddbirds har hur fina grejer som helst och jätte inspirerande monter, lika så som House doctor,Madame Stoltz och Anna O.









Vi har ju bara renoverat i massor och jag har inte haft någon känsla för att inreda eftersom allt har varit upp ochner. Men nu kommer den känslan tillbaka, så igår efter mässan gick jag hem och drömde lite. Jag vill göra vår TV del lite mer mysig och ombonad. Så efter att jag varit i de här montrarna, blev det så här i vår TV del.


















Med enkla medel kan man få till en lite nyare känsla. En spegel för 175:- på Myrorna (målad och fixad till en känsla av vintage och med patina) och 4 st kuddar för 200:- på rean, tillsammans med mina gamla kuddar och lite om möblering så blev vårt vardagrum lite mysigare, tycker jag. Fast så klart så kan man göra ännu mer men det får komma senare.
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar