20 januari 2010

Trött


Nu är jag inne i en trött period igen.
Denna gången är jag trött för att vi plockar NER juldekoren, det är tungt och tufft och nu är jag ju ännu större och mer otympligare magen är stor som en fotboll och det känns ganska så väl när man kryper in i trånga fönster och jobbar mycket framåtlutad...

Att vårt jobb är tufft fick vi bevis på idag då min kära kollega fick en schalusi-port(osäker på stavning)rakt i ansiktet så att hon blev knockad ner på golvet. Stackars Mia visste inte om hon skulle skratta eller gråta när hon låg där på golvet och sprattlade. På köpet fick hon en fin bula rakt i pannan och ett par botoxade läppar.

För att få lite positiv stämning på detta inlägg lägger jag ut ett par härliga bilder från H&M home´s showroom där de exponerat härlig vår kollektion.
Jag längtar efter att snön snart är borta och jag kan få lite vårspritter i benen.


























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar