16 maj 2011

Inspiration och äventyr på olika sätt!

I helgen ställde jag ut på en liten mini-mässa på Saltsjö-bus.
Ett litet lek kafé för barn och deras föräldrar.
Jag fick ett bord i en hörna och jag fixade så att det såg säljande ut.
Det var inte så mycket folk men jag sålde ändå några tavlor och jag fick massor av bra och fin respons på mina motiv.
Jag pratade med de andra trevliga tjejerna som ställde ut och "hua" vad det är kul med nya kontakter det kan ge så mycket energi och boost till En.
Nu har jag fått kontakter som kan ge mer för framtiden så nu är det bara att köra igång mina ideér jag har!

alt=""id="BLOGGER_PHOTO_ID_5607237254514578866" />


I söndags var vi på en liten utflykt/äventyr till Ekerö. Vi åkte färjan över dit från Slagsta som ligger nära oss, bara det var ju ett äventyr tyckte Ebba.
Sen hittade vi ett unikt ställe långt ut i skogen som hette Rosenhill, en plant trädgård som hade ett fik,loppis och platskola i ett.
Ett verkligen spännande ställe, det var en lada som de bara hade öppnat upp portarna på och satt ut stolar och bord lite här och var.
Första känslan var att det var lumpigt och ofräscht men efter ett tag såg jag charmen i det.
Vi åt först lite lunch sen ville Ebba och Malcom springa runt och kolla läget lite och det fanns massor av spännande små skrymslen som man kunde leka i.










Sen ville Ebba fika så hon fick välja vad för kaka hon ville ha och vart vi skulle sitta så vi hamnade i vedbon!!
Malcom fick också "lite" fika av snälla storasyster...
Ett mysigt litet äventyr!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar